Opóźnienie w realizacji zamówień w dniach 20.06-4.07.2022 r.! >PRZECZYTAJ WIĘCEJ <
Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Prosimy o sprawdzanie przy odbiorze paczki, czy przesyłka nie jest  uszkodzona lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji osób niepowołanych do tego. 

Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć i sprawdzić paczkę z zamówionym towarem. 

Jeśli odzież uliczna okaże się uszkodzona lub zniszczona, należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacji. Prosimy również o sprawdzanie czy w paczce znajduje się towary jaki Państwo zamówili, oraz czy ilość zgadza się z paragonem.



Jak zgłosić reklamację zakupionego towaru?

Jedyną formą złożenia reklamacji towaru kupionego w naszym sklepie, jest dostarczenie go (osobiste lub wysyłka) pod adres sklepu (który widnieje na dowodzie zakupu).

Do produktu musi być dołączony dowód zakupu - paragon lub faktura. Dzięki temu wiemy, że produkt, który oddajecie Państwo do reklamacji na pewno był zakupiony w naszym sklepie.


Zwrot produktów i odstąpienie od umowy. 

Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z towarem. Zwracane towary muszą być w stanie niezmienionym ( brak śladów użytkowania i/lub zniszczenia ) chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu towarem. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni.

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu